… skvělý člověk a školitel, náš kadeřník v New Yorku, Roman Šnajdrvint.
Roman se poměrně nedávno rozlétl do světa a společně se svou blízkou kamarádkou pustili do série netradičních školení, která jsou podle fotek plná smíchu, ale také zajímavých témat. To vzbudilo asi nejen moji zvědavost, tak jsme se vypravili zjistit, co na vás (a i na nás) Roman přichystal.
Já! Jsem značka.
A hned skočíme rovnýma nohama do rozhovoru:
Romane, proč zrovna takový název?
Školení se jmenuje Já! Jsem značka a název je to opravdu přiléhavý. Po více než 10 letech tradičních vzdělávání kadeřníků jsem se rozhodl, že my kadeřníci potřebujeme nejen umět skvěle stříhat, barvit a být dobrým psychologem pro své klienty, ale také umět tuto svoji jedinečnou práci prodat.
To je pravda, šikovný kadeřník je v dnešním světě ztracený, pokud nedokáže budovat své jméno také napříč sociálními sítěmi…
Přesně tak! V dnešní době nestačí mít jen webové stránky a stříhat, ale každý z nás musí být hlavně kadeřník, ale také tak trochu marketér, píárista, fotograf i kameraman. Chtěl jsem kadeřník nabídnout cestu, jak to všechno zvládnout a vysvětlit jim, že nemohou zapomínat na budování svého jména… své značky! Proto jsem se spojil se skvělou Terezou Vlasákovou, kadeřnicí, školitelskou a velmi úspěšnou influencerkou.
Komu je takové školení určené?
Školení je zaměřené na budování vlastní značky a je zaměřené pouze a jedině na kadeřníky, a to nejen začínající, ale také ostřílené profesionály, kteří potřebují třeba jen trochu pošťouchnout tím správným směrem.
Na co se při školení zaměřuješ?
Probíráme 10 jednoduchých rad, jak pracovat se sociálními sítěmi, jak se prezentovat. Zaměřujeme se zejména na Instagram, to je to, co momentálně hýbě světem a počet uživatelů v ČR se zvětšuje a lidé jsou zvyklí si hledat spíš tam, než na jiných sociálních sítích. Učíme se také pracovat s fotografií a ukazujeme si, jaké fotografie jsou dobré a proč. Také fotíme, používáme světelný kruh, přiroezné světlo, ukazujeme si, jak vlasy nafotit tak, aby vynikly ty správné barvy.
S čím kadeřníci asi nejvíc bojují?
Největším problémem je, že si vlastně neumí stanovit, kdo je jejich ideální zákazník, takové ty základy marketingu. Soustředíme se pak právě na to, aby si dokázali představit, kdo je jejich klient, v čem jsou odlišní, než ostatní salony, co si asi vybaví lidé, když se řekne jméno jejich salonu nebo jejich vlastní jméno.
Jak jste se vlastně dali dohromady s Terezou?
To už je strašně dávno… jsme velmi dobří přátelé a trvalo mi dlouho, než jsem ji ukecal, ale je to skvělé, mít ji po svém boku a předávat všechno, co víme.
,,V dnešní době mají zákazníci příliš mnoho informací a příliš málo času. Chtějí tedy svá rozhodnutí založit na dlouhodobé důvěře. Vybudujte ji a nezklamte. To první trvá roky, na to druhé stačí jediný okamžik. Značka je to, co si o vás zákazníci myslí a co k vám cítí. Ne co si o vaší značce myslíte vy sami. A pokud vám shoří salón nebo vás vykradou, tak značka je to, co vám zůstane.“
Děkuji Romane za rozhovor a už se těším, až se uvidíme!
Vy máte možnost na dalším z Romanových školení, třeba 27. 9. 2019 na tomto školení, nebo hned sobotu 28. 9. 2019 poté, kdy se s Romanem uvidíme na Interbeauty Prague a bude si s námi povídat nejen o tomto školení, ale také o tom, co dělá kadeřníka skvělým a jak na klienty.
Další školení, které jsou připravené pod vedením Romana a jeho přátel z oboru, jimiž jsou například Kateřina Muratová, Lada Firchová a další osobnosti, které pracovali ve věhlasných salónech najdete na www.snajdrvint.cz
A pokud vás zajímají všechny díly, jak byl Roman v New Yorku, tak si je můžete přečíst přímo TADY