V květnu jsme měli možnost přivítat v Praze na tiskové konferenci Paula Bulmana, globálního manažera značky label.m. Paul k nám do České republiky zavítal podruhé v letošním roce u příležitosti představení nové řady Diamond Dust a my jsme měli úžasnou příležitost si s ním popovídat.
Paul Bulman pracuje v kadeřnickém byznysu již více než 24 let. Před 15 lety se potkal s Tony Mascolem a společně začali uskutečňovat sen o profesionální značce vlasové kosmetiky od kadeřníků pro kadeřníky. V roce 2005 tedy vstoupil do společnosti Toni&Guy a začíná příběh značky label.m.
Značka byla nejprve představena ve Velké Británii a poté se postupně rozšířila až do 66 zemí a přibližně 8 000 salonů. V portfoliu nabízí zhruba 84 produktů zaměřených na péči o vlasy a vlasovou pokožku.
Veškeré produkty se neustále testují, jsou v procesu velmi přísní a neakceptují normální výsledek, správný výsledek je ten, který je mimořádný.
Paule, jak začala vaše kariéra u Toni&Guy?
Do firmy jsem vstoupil v roce 2005 a v roce 2006 jsme představili první 3 produkty naší nové značky label.m a postupně jsme začali přidávat další a další produkty, až jsme se dostali na současných 84 produktů.
Takže nyní máte kompletní porfolio produktů, které zahrnuje péči a styling. Co barvicí systém?
O vývoji vlastních barev jsme neuvažovali, není to naše parketa. Víme, v čem jsme dobří a v čem jsou dobří ostatní. My jsme byli zrozeni z rodiny kadeřníků, jsme kadeřníci a stylisté, naší sílou je péče a styling. Ale nikdy neříkej nikdy… Nyní se soustředíme na rozvoj naší kadeřnické sítě, na zdokonalování našich přípravků a vzdělávání, které považuji za nejdůležitější součást celého kadeřnického byznysu.
Jaký typ kadeřníků si volí vaši značku? Je chybějící barvicí systém překážkou?
Vnímáme, že existuje velký tlak na kadeřníky, aby měly produkty a kompletní portfolio od jedné značky. Nicméně kadeřníci, kteří si zvolí naši značku jsou většinou takoví „rebelové“, kteří nejdou s proudem a hledají to nejlepší pro sebe a své klienty bez ohledu na značku. Chtějí být jiní a nabízí i svým klientům možnost volby.
Nejsme velká korporátní mašinérie, jsme stylisté, kadeřníci a chceme vytvářet skvělé produkty pro skvělé lidi.