Ve dnech 3. a 4. října 2021 pozvala Kao Salon Division stylisty z celého světa na svou virtuální show Kao Salon Virtual Experience 2021. Ti v rámci této akce využili možnosti zažít 48 hodin plných kreativity a inspirace: Různí umělečtí kadeřníci se podělili o své nejlepší technické a umělecké dovednosti v oblasti barvení, stříhání a stylingu. Jedním z několika vrcholů této akce byl slavnostní večer, kdy proběhlo „živé“ vyhlášení celosvětových vítězů Global Creative Awards.
Ukázky umělecké tvorby
Díky inspirativním ukázkám umělecké tvorby měli hosté z celého světa příležitost vidět opravdové mistrovství v kadeřnické a stylistické tvorbě.
Mario Krankl – globální ambasador značky Goldwell Mario Krankl pro virtuální akci Kao Salon Virtual Experience navrhl velkolepou kolekci módních účesů, z nichž každý je mistrovským dílem z hlediska textury a svědčí tak o hloubce a velikosti jeho mistrovství.
We-R – stylista Glenn van Dijke a vlasový kolorista Fatos Sezgin, kteří provozují každý svůj vlastní kadeřnický salon v Amsterdamu, spojili své síly a vytvořili We-R, vzdělávací program probíhající v Amsterdamu, v rámci něhož vyučují technikám pro reklamní kampaně a focení. Kolekce účesů pro focení do módních časopisů sestavená touto dvojicí pro letošní Kao Salon Virtual Experience je elegantní ukázkou klidné, decentní krásy a minimalismu v tom nejlepším provedení.
GEOGANIC – tento výraz vytvořený spojením slov „geometrický“ a „organický“ je názvem oceňovaného kadeřnického salonu z belgického Hasseltu proslulého mimořádnými barevnými výtvory a ultra přesnými střihy. Majitelé salonu Thomas Laslo a Loredana Danese, kteří jsou partnery v podnikání i v životě spolu sdílejí vášeň pro hru s tvary a rovnováhou. Na letošní virtuální show Kao Salon Virtual Experience předvedlo toto duo neuvěřitelný smysl pro detail a představilo sbírku geometricky odvážných střihů, které vynikají na pozadí tvořeném tlumenými barvami drahokamů.
X-Presion – světově proslulý a oceňovaný tým z madridského kreativního vlasového studia X-Presion posouvá střih, barvení a styling do velkolepých nových dimenzí. Jejich ohromující kolekce vytvořená pro letošní Kao Salon Virtual Experience je kombinací ultramoderních tvarů s grafickými barevnými vzory.
Visionaries Artistic Team neboli tým mladých uměleckých vizionářů, skupina nesmírně nápaditých kadeřníků z polské Varšavy, přistupuje k účesům jako k výrazu individuální krásy každého jednotlivce, nikoli pouze jako k samostatnému stylu. Tito tvůrci, inspirovaní čtyřmi přírodními živly – zemí, vzduchem, ohněm a vodou – vytvářejí z vlasů jedinečné umělecké dílo, jako tomu bylo při letošní akci Kao Salon Virtual Experience.
M&P – renomovaná vzdělávací a školící akademie Mazella & Partners neboli M&P spolupracující se špičkovými kadeřníky z celého světa je známá tím, že pomáhá stylistům a koloristům získávat elementární technické dovednosti a uvolnit tak v sobě své skutečné mistrovství. Na akci prezentoval ohromující kolekci jemných nuancí v barvách, které se krásně vyjímaly na účesech exkluzivních forem a stylů.
Oribe – značka Oribe je synonymem pro fascinující a smyslné účesy, která zcela originálními novými módními způsoby brilantně přetváří starší již známé styly v něco nového. Mandee Tauber a Christian Ceja-Compin, školitelé společnosti Oribe představili svou úchvatnou kolekci, která vzdává hold estetice značky. Výsledkem studie vzájemné harmonie tvaru, proporcí a textury je mimořádný styl všech účesů, které nejen inspirují svou kreativitou, ale jsou zároveň nositelné, hebké a s hmatatelnou kvalitou.
Tvorba akademií KAO
Část věnovaná akademiím sestávala z prezentace různých Kao akademií z celého světa společně s představením výkonů týmu z každé lokace. Akademie: Kao Akademie Milan, Kao Akademie Rhein-Main, Kao Akademie New York & Kao Akademie Hong Kong
#creativityneverstops
Různí umělečtí tvůrci z globální rodiny Kao Salon Family se podělili o své mistrovství a ukázali, že #creativityneverstops – kreativita je nezastavitelná. Diváky inspirovali ukázkami svých technik střihu, barvení a stylingu.
Umělci: Agnes Westerman, Lydia Wolfe a Jack Mead, Ken Hong a Dylan Tung, Salome de Wet, Jenelle Oldham, Tony Cola, Evelyn Lo, Edwin Johnston, Dimitri Dimitrakoudis, Jacob Kahn, Eason Chen & Hardy Tsai, Jason Davies, Sydney Ann Lopez, Martin Crean, Ali Holmes, Michael Shire, Mila Liang, Sascha Haseloff, Frank Cini, Daniel Bruns, Safy Burton, Nicci Welsh, Anita Gruber, Alex Neo
Diskuzní panely na různá témata
Hosté měli možnost celých 48 hodin sledovat různé speciální diskusní panely zaměřené na témata, jako jsou Vedení, Inovace, Provoz salonu a Udržitelný rozvoj.
Odborný panel na téma „udržitelný rozvoj“: řečníci diskutovali o aktuálních problémech a vývoji v oblasti udržitelného rozvoje a poskytli odborná stanoviska pokud jde o to, co mohou salony udělat pro vyšší udržitelnost své činnosti a snížení své uhlíkové stopy.
Odborný panel na téma „udržitelný rozvoj salonu“: vlastníci salonů diskutovali o vlivu udržitelného rozvoje na provoz salonu a poskytli odborné rady pokud jde o to, co mohou salony udělat pro vyšší udržitelnost své činnosti a snížení své uhlíkové stopy.
Diskuse na téma budoucnosti Kao Salonu: John Moroney, globální ředitel pro kreativitu, diskutoval o různých tématech týkajících se budoucího růstu z hlediska majitelů salonů a stylistů s následujícími odborníky:
Na téma „Budoucnost vedení“ hovořil s Danielem Kanerem, zakladatelem Oribe Hair Care
Na téma „Budoucnost inovací“ hovořil s Dominicem Prattem, globálním prezidentem Kao Salon Division
Na téma „Budoucnost kadeřnických salonů“ hovořil s Allyson King, prezidentkou Beauty 360
Na téma „Udržitelný rozvoj kadeřnických salonů v budoucnosti“ hovořil s Dr. Elmarem Mussenbrockem, ředitelem pro udržitelný rozvoj ve společnosti Kao Salon Division
Slavnostní večer GLOBAL CREATIVE AWARDS
Stylisté a majitelé salonů z celého světa byli nadšeni novou kolekcí Angela Seminara. Angelo Seminara, globální ambasador společnosti Goldwell, inspirovaný svou neutuchající zvídavostí a zájmem o vše, co souvisí s přírodou, romantikou divočiny a emocemi, které v člověku probouzí, znovu využil svou nevídanou kreativitu k představení kolekce HAIR EVERY WEAR.